Skanssin perhekerholla iloista pääsiäishulinaa

Henrikinseurakunta järjestää pääsiäisohjelmaa lapsiperheille kauppakeskus Skanssissa perhekerhon tiloissa maanantaista torstaihin 26.3.-29.3 kello 9.30 – 13.
Pääsiäishöyheniä.

Leikin ja laulun ystävillä on mahdollisuus osallistua pääsiäismuskareihin, jotka alkavat joka päivä kello 10, 11 ja 12. Päivän aikana voi tehdä pääsiäiseen liittyviä askarteluja ja vaihtaa samalla kuulumisia seurakunnan lastenohjaajien, perhetyön sihteerin tai muiden perheiden kanssa. Myös pappi käy jututtamassa vierailijoita. Tarjolla on kahvia, mehua ja leipää.

- Pääsiäinen on suuri juhla, ja sen aikaan seurakunnissa keskitytään paljon päiväkoteihin ja kouluihin. Samalla perheitä huomioidaan vähemmän, joten halusimme muistaa myös heitä, lastenohjaaja ja perhetyön sihteeri Minna Reijo kertoo.

Tapahtuma on maksuton.

Perheleikkikoulu löytyy Skanssin toisesta kerroksesta parturi-kampaamo Clipsin vierestä.

Lisätietoja koko perheen pääsiäishulinoista antaa Minna Reijo 040 341 7459 minna.reijo@evl.fi.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 20.3.2018 / SA)

2018-03-20 10:15:00.0