Ugandalaispastori Mikaelin Talvipäivillä 9.-11.3.

Ugandassa kirkot kasvavat ja ovat täynnä erityisesti nuoria aikuisia. Yhtenä syynä siihen on kasvavien seurakuntien voimakas rukouselämä.
Mikaelin talvipäivät 2018

Mikaelin Talvipäiville 9.-11.3. terveisiä Afrikasta tuo ugandalainen pastori, evankelista ja etiikan tohtori Medad Birungi. Hän on kokenut rukousjohtaja, sielunhoitaja ja nuorten kristittyjen varustaja. Hän työskentelee kotimaassaan Ugandassa haavoittuvassa asemassa olevien ihmisten hyväksi ja hänen perustamansa World Shine Ministries (WSN) -järjestö taistelee mm. ihmiskauppaa vastaan.

Mikaelin Talvipäivien teemana on tänä vuonna Pyhä Henki sytyttää. Tuttuun tapaan luvassa on ylistystä, raamattuopetusta ja rukousta. Jokainen ilta päättyy rukouspalveluun, perjantaina ja lauantaina seurakuntakodilla sekä sunnuntaina Mikaelinkirkossa. Tutustu koko ohjelmaan tästä.

-Olen pitkään ollut kiinnostunut Afrikan kasvavista seurakunnista ja elävästä hengellisyydestä, kertoo Talvipäivien juontaja kappalainen Pasi Jaakkola.  -On ilo saada hänet nyt innostamaan meitä turkulaisia ja rukoilemaan puolestamme, hän jatkaa. Medad Birungi saapuu Turkuun jo torstaina ja on pääpuhuja Turku-rukoilee illassa 8.3.  klo 18 Betel-kirkossa (Yliopistonkatu 29).​

Mikaelinseurakunta 6.3.2018 / PJ, TH

2018-03-06 20:40:00.0