Elämysmatkalle Bergeniin 14.-17.6.2018

Turun tuomiokirkkoseurakunnalla, Åbo svenska församlingenilla sekä Maarian ja Mikaelin seurakunnilla on ystävyys- ja yhteistyöseurakuntia Bergenissä. Lähdemme ihailemaan kaunista kaupunkia sekä tutustumaan iloisiin, ystävällisiin bergeniläisiin.

Ohjelmassa on alustavasti suunniteltuna: Turistimielessä ainakin vuonoristeily, Grieg-museo ja  Flöyen-vuori. Seurakuntavierailuina Söreide, Åsane, Slettebakken ja Tuomiokirkko tai jotkin näistä (kuuluvat kaikki Bergenin seurakuntayhtymään).

Matkan aikana on mahdollista osallistua Bergenfest ulkoilmafestivaaliin.

Bergenin keskusta sijoittuu valtameren ja vuorien väliin. Siellä on paljon kauniita vanhoja taloja.

Hinta 2 hh/709€ (1 hh + 180 €). Ilmoittautuminen Lyyti-linkin välityksellä, johon 25.2.2018 pitää maksaa varausmaksu 170 €. Loppumaksu erääntyy 31.3.2018. Varausmaksulle saanen lisää aikaa, jos tieto ei tavoita ihmisiä ajoissa.

Lennot Turusta, koneen vaihto Tukholmassa. Hinta sisältää kuljetukset hotellille sekä yöpymisen aamupaloineen (Hotel Augustin, Bergen).

Huhtikuussa pidetään lähtijöiden kanssa tapaaminen, jossa vaihtoehtojen esittelyni jälkeen keskustellaan mielenkiinnon kohteista ja mahdollisista muista toiveista. Mikäli tulee toiveita urheilullisemmasta tavasta tutustua Bergeniin esim. pienillä vaelluksilla on meillä tähänkin mahdollisuus koska meitä matkanjohtajia on kaksi.

Kaikki ohjelma on totta kai vapaaehtoista.
Vastuullinen matkanjärjestäjä Matkapojat

En upplevelseresa till Bergen-Norge 14-17/6
Följ med till det natursköna Bergen.
Vi planerar besöka Griegmuséet, Flöyen och Ulriken samt den nyrenoverade Maria kyrka
Söndagen deltar vi i högmässan i Domkyrkan
Under resan finns det möjlighet att deltaga i den pågående musikfestivalen Bergenfest

Som reseledare fungerar kaplanerna Sari Lehti, Domkyrkoförsamlingen och Johan Mullo Åbo svenska församling

Resans pris 709€ (2-pers rum) inkluderar flyg från Åbo, transporter mellan flygplatsen och hotellet
samt övernattning i 2-pers rum på hotell Augustin, hotellfrukost inkluderat

Innformation och bindande anmälan senast 21/2 2018.
Anmälningsavgift 170€ betalas senast 21/2 och resterande avgift för resan 15/4 2018

Johan Mullo johan.mullo@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä / gsm: 040-341 74 65

Ansvarig researrangör: Matkapojat

2018-02-12 16:22:00.0