Lentopalloturnaus saattelee Yhteisvastuukeräykseen

Perinteinen Yhteisvastuulentopalloturnaus pelataan Littoisten monitoimitalon liikuntahallissa lauantaina 3. helmikuuta klo 9 alkaen. Kutsuturnaukseen osallistuu tänä vuonna 16 joukkuetta Etelä-Suomen alueelta.
Yhteisvastuuturnaus 2017. Kuva Henri Kirkanen.

Turnauksen aamuhartauden pitää diakoniajohtaja Teemu Hälli ja turnauksen avaa Kaarinan kaupunginjohtaja Harri Virta.

Joukkueet kutsutaan edellisinä vuosina mukana olleiden perusteella. Turnauksessa pelataan kilpasarjassa sekä kuntosarja 1:ssä ja 2:ssa. Joukkueet maksavat turnauksen osallistumismaksun, jolla kartutetaan Yhteisvastuukeräystä.

Turnausta tukevat Viking Line, Kaarinan kaupunki, Raision Loimu, Holiday Club Caribia, Telia Company sekä Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Yhteisvastuu 2018 torjuu nälkää ja köyhyyttä Suomessa ja maailman katastrofialueilla. Suomessa tuetaan taloudellisesti vaikeassa tilanteessa eläviä yhteistyössä Kirkon diakoniarahaston ja paikallisseurakuntien kanssa. Ulkomailla autetaan katastrofien ja konfliktien aiheuttamissa hätätilanteissa pahiten kärsineitä ihmisiä Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Yhteisvastuukeräys alkaa 4. helmikuuta. Yhteisvastuukeräyksestä voi lukea lisää osoitteessa yhteisvastuu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

LENTOPALLOTURNAUKSEN JOUKKUEET

Kilpasarja:

Pilarit Helsinki, Sikari Espoo, LC Turku Pohjola, Well Parrat 50 Turku ja Well Parrat 55 Turku

Kuntosarja 1:

Kristiinankaupungin srk, Sikari 80 Espoo, Espoonlahden Isku (naiset), LC Turku Suikkila ja Jussin Pojat Turku

Kuntosarja 2:

Well Parrat 70 Turku, Sikari 75 Espoo, Kappelipalloilijat Espoo, Loimaan Leijonat, Perniön Köntykset ja Valkoiset Pantterit (Turun ja Kaarinan srky)

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 1.2.2018 / MV)

2018-02-01 15:00:01.0