Mikaelissa uusien tutustumisilta

Mikaelinseurakunnassa on meneillään tervetulottamisviikko. Seurakuntaan muuttaneet kutsuttiin tällä viikolla jääkiekko-otteluun.
Starttikaista toivottaa tervetulleeksi seurakuntaan

Jatkona seurakuntaa ja sen toimintaa tehdään tutummaksi Mikael tutuksi -illassa su 4.2. klo 17 Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok.13).

Illassa on tarkoitus tutustua seurakunnan pienryhmiin ja vapaaehtoistyön mahdollisuuksiin sekä luonnollisesti uusiin ihmisiin, kertoo pastori Pasi Jaakkola. Musiikin ja ohjelman lisäksi luvassa on myös hauskuttelua maahanmuuttajien johdolla sekä tietysti tarjoilua. Kahvikupin äärellä on mahdollisuus myös syvällisempiin keskusteluihin, vinkkaa pastori.

Tutustumisillan jälkeen on mahdollista jatkaa kolmen keskiviikon Starttikaista-kurssille. Sen kautta pääsee syvemmin tutustumaan seurakunnan tarjontaan, uskonkysymyksiin sekä uusiin ihmisiin, Jaakkola kuvailee.

Mikaelinseurakunta 1.2.2018 / PJ, TH

2018-02-01 09:00:09.0