Parisuhdeneuvola avautui vauva.fi:ssä

Suositulla Vauva.fi-sivustolla on avattu Parisuhdeneuvola-palvelu, jossa kirkon perheneuvojat vastaavat ihmissuhteisiin liittyviin kysymyksiin.

Kysymyksiä ratkovat kirkon parisuhdekysymyksiin erikoistuneet perheneuvojat Nina Kauppinen, Anssi Tietäväinen ja Helena Toppari. Parisuhdeneuvola palvelee kaikenlaisissa elämäntilanteissa olevia, niin sinkkuja kuin erilaisissa perhetilanteissa olevia.

Kirkkohallituksen ja Sanoma Media Finlandin Vauva.fi-verkkosivuston yhteistyössä ovat mukana Helsingin, Espoon, Vantaan, Kauniaisten, Turun, Tampereen ja Oulun seurakunnat.

”Vauva.fi:ssä keskustellaan paljon parisuhdeasioista. Haluamme tarjota parasta asiantuntijatietoa, vertaistukea ja rakentavia ratkaisuja arkeen. Parisuhdeneuvola on meille uudenlainen, innostava yhteistyö, ja uskomme, että voimme yhdessä kirkon perheneuvonnan kanssa vastata todelliseen tarpeeseen”, sanoo Vauvan ja Meidän Perheen päätoimittaja Maija Koski.

Parisuhdeneuvola löytyy osoitteesta vauva.fi/parisuhdeneuvola

(Kirkon viestintä 11.1.2018)