Loppiaisen joululaulumessu Uittamolla klo 15

Loppiaisena, lauantaina 6. tammikuuta klo 15 kokoonnutaan Uittamon seurakuntakodille joululaulumessuun. Tervetuloa Rusthollinrinne 1:een!

Loppiaisen joululaulumessu Uittamon seurakuntakodilla

Loppiaisena saa laulaa vielä kerran joululauluja Uittamolla. Martinseurakunnan joululaulumessussa pääsee joulun ajan tunnelmaan. (Lehtitietojen kirkollisiin ilmoituksiin kellonaika oli lipsahtanut klo 10:ksi, mutta messu on Uittamolla klo 15.)

Loppiaisen evankeliumi kertoo idän tietäjistä, jotka tulivat osoittamaan kunnioitustaan juuri syntyneelle juutalaisten kuninkaalle. Tietäjät olivat vieraiden kansojen edustajia. Tämä osoittaa, että Kristus on valo kaikille maailman kansoille. Loppiainen muistuttaa kirkon lähetystehtävästä. Joulun sanoma kuuluu kaikille. Joululaulumessun toimittaa pastori Jukka Hildén.

(Martinseurakunta ja seurakuntayhtymän viestintä 3.1.2018 /PH)

2018-01-03 15:29:54.0