Uuden vuoden tapahtumat Maarian seurakunnassa

Tule vastaanottamaan uusi vuosi Maariassa!

Ilotulitus

Uudenvuoden aatto alkaa klo 10 messulla Maarian kirkossa. Messussa mukana ovat kappalainen Jari Laaksonen ja kanttori Marja Haikka. Mukana kansanlähetys.

Uusi alku- uudenvuoden tapahtuma alkaa rukoushetkellä Maarian pappilan tallissa klo 16.15 ja klo 17 vietetään Johannesmessua Maarian kirkossa.

Johannesmessun aiheena on "Aikamme on Jumalan kädessä"

Saarnassa pastori Hannu Uusmies. Lit.pastori Mikko Laurén. Seurakuntalaisen sana Turkka Aaltonen. Esirukousjohtaja Tom Lehtinen, juontaja Ari Malmi, raamatunlukija Esa Mäkinen. Ehtoollisavustajina Aulis Venäläinen ja Markku Häyrinen. Musiikki: Katulähetyksen lauluryhmä Esa-Pekka Kanniainen ja Taina Laurén.

Messun jälkeen on mahdollisuus esirukouspalvelulle ja tarjolla on kirkkokahvit pappilassa.

Aattojuhla alkaa klo 19 Maarian kirkossa.

Uudenvuoden päivä aloitetaan klo 10 messulla Maarian kirkossa, jossa mukana ovat kappalainen Kimmo Loukiala ja kanttori Arttu Selonen. Saarnaamassa on Hannu Uusmies.

Klo 11.30 on tarjolla kirkkokahvit ja lähetystilaisuus Pappilan tallissa. Klo 15 Pappilan tallissa alkaa Uusi alku-tilaisuus.

Tervetuloa!

2017-12-28 14:59:01.0