Kauneimpia joululauluja yöllä, ostoksilla ja big bandilla

Piipahda Hansatorille ostoksilla, iltamenojen lomassa Mikaelinkirkkoon, kansainvälisesti Varissuolle tai bigband-kauneimpiin Martinkirkkoon...
Kauneimmat joululaulut logo

* * *

Turun ja Kaarinan seurakunnissa järjestetään tämän joulukuun aikana noin kuusikymmentä Kauneimmat joululaulut –yhteislaulutilaisuutta. Kauneimpien joululaulujen kausi alkoi jo joulukuun alussa. Kolmantena adventtisunnuntaina 17.12. joululauluja lauletaan seitsemässätoista tilaisuudessa.

Kaikkien Kauneimmat joululaulut –tilaisuuksien ajat ja paikat on koottu osoitteeseen kauneimmatjoululaulut.fi.

Lauantaina 16.12. Kauneimpia joululauluja voi piipahtaa laulamassa jouluostosten lomassa Hansatorilla klo 15.30. Hansassa joulua tunnelmoi myös Jippu. Myöhään lauantai-iltana 16.12. joululaulut kajahtavat Mikaelinkirkon Yön kauneimmissa joululauluissa klo 22.

Varissuon kirkossa Kauneimpia joululauluja lauletaan kansainvälisesti kolmantena adventtisunnuntaina 17.12. klo 16, jolloin joulutellaan myös englanniksi ja marimballa. Martinkirkossa Kauneimpia joululauluja säestää komeasti SUMU Big Band sunnuntaina 17.12. klo 18.

Kauneimmat joululaulut soivat tänä vuonna jo 45. kerran. Yhteislaulutilaisuuksilla tuetaan Suomen Lähetysseuran työtä syrjäytymisvaarassa olevien nuorten tukemiseksi.

Koko adventin ja joulun aika Turussa ja Kaarinassa

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 14.12.2017 / MV)

2017-12-14 15:21:01.0