Maistiaisia Dom-oratoriosta maanantaina

Ennakkoesitys Turun tuomiokirkolle omistetusta Dom-oratoriosta on kuultavissa maanantaina 13. marraskuuta klo 19 osoitteessa Eerikinkatu 3.
Tuomiokirkko syksyllä

Konsertti pidetään Tuomiokirkkoseurakunnan juhlasalissa, Eerikinkatu 3, 2. krs. ja sinne on vapaa pääsy. Paikalla on oratorion säveltäjä Urmas Sisask.

Yksi Viron tunnetuimpia säveltäjiä, Urmas Sisask, on juuri saanut valmiiksi ensi keväänä Turun tuomiokirkossa kantaesityksensä saavan oratorion. Konsertti on nimeltään Dom, dom, dom ja siihen liittyy Turun tuomiokirkolle omistetun oratorion esittely. Oratorion kantaesitys on Tuomiokirkossa huhtikuussa 2018.

Säveltäjän lisäksi maanantaina ovat mukana teoksen käsikirjoittaja Harri Raitis, johtaja Juha Järvinen, Mieskuoro Laulun ystävät ja muut oratorion kantaesitykseen osallistuvat kuorot. Tilaisuuden järjestää Varsinais-Suomen Viro-keskus ry.

Oratorion syntyä ovat tukeneet reformaation merkkivuosi 2017, Turun kaupunki ja Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä sekä Turun tuomiokirkkoseurakunta.

Tervetuloa!

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 8.11.2017 / PH)

2017-11-08 15:09:46.0