Vaismaa naurattaa Kaarinan kirkossa

Kolmen lapsen isä Mikko Vaismaa osasi nauraa, ja naurattaa jo lapsena. Perjantaina 27.10. klo 18.30 Kaarinan kirkolla hän etsii yhdessä Ilona ihmislapset -naistenillan osallistujien kanssa ihmisenä olemisen huvittavia puolia, lempeästi.
1512-Vaismaa-Mikko_0278-Hires_THUMB.jpg

Mikko Vaismaa opiskeli luokanopettajaksi, mutta on kymmenen vuoden ajan kulkenut ympäri maata stand up -koomikkona. Monelle Vaismaa on tuttu tv:stä tai Samppalinnan kesäteatterista.

”Koomikon erottaa muista ihmisistä kyky katsoa asioita ja ihmisiä hiukan toisin”, Vaismaa pohtii. ”Naurusta tulee lempeää, kun nauraa samalla itselleen”.

Poikluoman naistenpiiri tarjoaa iltapalan, ja ilta päättyy yhteiseen ehtoollisen. Iltaan on vapaa pääsy. Kanttori Olli-Heikki Husso soittaa keveitä säveliä. Vapaaehtoinen kahviraha kerätään kaarinalaisperheen tukemiseksi.

Ilona ihmislapset -naistenillan vieraana Mikko Vaismaa pe 27.10. Kaarinan kirkolla, Voudinkatu 2, klo 18.30.

Tiedustelut:
Merja Auer, p. 040 341 7373, merja.auer@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 24.10.2017 / IN)

2017-10-24 10:18:00.0