Antiikkimyyjäiset kokoaa vanhoista tavaroista kiinnostuneet yhteen!

Ensi lauantai 14.10. on keräilijöiden onnenpäivä, kun Hepokullan ja Raunistulan seurakuntataloilla vietetään suosittuja Antiikkimyyjäisiä klo 12-15.

Antiikki_S.jpg

Aiempina vuosina antiikkimyyjäiset ovat keränneet satoja ihmisiä Hepokullan seurakuntatalolle, joten tänä vuonna tapahtumaa laajennettiin myös Raunistulan srk-talolle. Kaikki vanhoista tavaroista ja esineistä kiinnostuneet ovat tervetulleita niin myymään kuin tekemään löytöjä.

Kyseessä ei ole kirpputori, vaan myynnissä on oikeaa antiikkitavaraa, Arabiaa, Iittalaa, tina-, hopea- ja kultaesineitä, tauluja ja kaikenlaista mielenkiintoista tavaraa, jolla on keräilyarvoa.

Kuka tahansa voi tulla tapahtumaan myymään omia tavaroitaan. Kukin myyjä voi varata jommastakummasta talosta myyntipöydän hintaan 5€. Pöydän hintaan sisältyy pullakahvit. Pöytävaraukset soittamalla p. 046-9361844.

Tervetuloa!

Antiikkimyyjäiset la 14.10. klo 12-15 Hepokullan srk-talo, Varkkavuorenkatu 23 ja Raunistulan srk-talo, Murtomaantie 12.

2017-10-11 07:40:00.0