Vapaaehtoistoiminnan messut Hansassa 14.9.

Kiinnostaisiko vapaaehtoistyö esimerkiksi vammaisten, lasten tai vanhusten kanssa?

Vapaaehtoistoiminnan messuilla Turun Hansatorilla 14. syyskuuta klo 11-17 pääset tutustumaan turkulaisiin yhteisöihin, joissa on mahdollista tehdä vapaaehtoistyötä.

Tutkimusten mukaan vapaaehtoistyö lisää tekijänsä hyvinvointia, joten kannattaa antaa vapaaehtoistyölle mahdollisuus. Monet järjestöt tarjoavat nykyään myös projektiluonteisia tai keikkaluonteisia vapaaehtoistehtäviä.

Messut järjestää Turun seudun Valikko, joka toimii tiedotus-, kehittämis- ja yhteistyön kannustusfoorumina eri vapaaehtoistyötä tarjoavien tahojen työntekijöille. Mukana Turun seudun Valikossa on myös seurakuntayhtymän vapaaehtoistoiminta.

Messupäivänä luvassa myös muun muassa tanssi- ja musiikkiesityksiä ja mahdollisuus osallistua arvontaan.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 12.9.2017)

Tue Sep 12 09:19:01 EEST 2017