Madventures ja Jukka Poika konserttitalossa 1.9.

Tuu tutuks Turus! -tilaisuus kertoo mahdollisuuksista tehdä asioita yhdessä. Ilmoittaudu viimeistään 25.8. Tapahtuma Turun konserttitalossa on maksuton.
JukkaPoika_nettiin_THUMB.jpg

Jukka Poika & Dj Stormy ja Madventuresin Riku Rantanen ja Tunna Milonoff vauhdittavat syyskuun alussa järjestettävää tapahtumaa, jossa haetaan mahdollisuuksia tavata toisia, lievittää yksinäisyyttä ja toimia yhdessä. Paikalliset toimijat kertovat, mitä kaikkea tekemistä Turun seudulta löytyy. 500 ensimmäistä mahtuu mukaan tapahtumaan, joka on samalla osa reformaation merkkivuoden ohjelmaa.

Turun seudun toimijat ovat koonneet voimansa, ettei kukaan jäisi yksin. Mukana on laaja yhteistyökumppanien joukko. Maksuttoman tapahtuman Turun konserttitalossa järjestävät Turun kaupunki, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän diakoniakeskus, oppilaitospapit ja seurakuntien diakoniatyöntekijät sekä useat järjestöt yhdessä. Tapahtumassa on myös tarjolla hyvää ruokaa. Ilmoittautumisaikaa on perjantaihin 25. elokuuta saakka.

Turussa ja lähikunnissa asuu paljon mukavia ihmisiä, joista iso joukko asuu yksin ja osa tuntee itsensä yksinäiseksi. Tapahtumassa on tarjolla keskustelua, musiikkia ja mahdollisuus tavata ihmisiä, joiden kanssa saattaa löytyä yhteistä tekemistä. Järjestöistä mukana ovat Fingerroos Säätiö / Löytävä-hanke, Turun katulähetys, Me-säätiö, Operaatio Ruokakassi, Turun kaupunkilähetys, Kaarinan Työttömät ja EHYT ry.

Tuu tutuks Turus! järjestetään perjantaina 1. syyskuuta klo 11–14 Turun konserttitalossa, Aninkaistenkatu 9. Tule mukaan!

Tuu tutuks Turus! -tilaisuus perjantaina 1.9. klo 11–14, Turun konserttitalo, Aninkaistenkatu 9. Ilmoittaudu pe 25.8. mennessä diakoniakeskukseen, arkisin klo 9-15, p. 040 3417 340 tai lähetä sähköposti osoitteeseen sanna.stykki@evl.fi

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 18.8.2017 / PH)

Fri Aug 18 16:00:41 EEST 2017