Koulutielle lähteviä siunataan Vartiovuoren kesäteatterissa

Pienet koululaiset perheineen ovat tervetulleita sunnuntaina 20.8. klo 14 Vartiovuoren kesäteatteriin, jossa lapset siunataan koulutielle Bless my family -tapahtumassa.
reput2_THUMB.jpg

Noin tunnin kestävän tapahtuman musiikista vastaa suuri Jippii-kuoro.

– Siunattavaksi ovat tervetulleet myös vanhemmat sisarukset, vinkkaa tapahtuman pappi Matti Hernesaho Mikaelinseurakunnasta.

Ennen tilaisuutta klo 12.30 alkaen on mahdollisuus ilmaiseen keittolounaaseen Vartiovuoren puistossa. Ruoka tarjoillaan Operaatio Ruokakassin soppatykistä.

Koulunsa aloittaneiden siunaaminen on osa Mikaelin- ja Helluntaiseurakunnan yhteistä Bless my Turku -tapahtumaa Vartiovuoren kesäteatterissa. Lauantaina 19.8. klo 16 teatterissa on itsenäisyyden juhlavuoden Suomalainen messu ja sunnuntaina 20.8. klo 11 ulkoilmajumalanpalvelus, jonka musiikista vastaa Jippu. Kaikkiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Seurakunnat järjestivät yhteisen kesäjuhlan viimeksi vuonna 2011. Tuolloin se palkittiin vuoden ekumeenisena tekona, joka edistää kirkkokuntien välistä dialogia ja suvaitsevaisuutta.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 16.8.2017 / RK)

2017-08-16 16:14:01.0