Katuliitutaidetta ja Suomi 100 -muskari lapsille

Suomen suurin värityskirja avautuu Taiteiden yönä torstaina 17.8. klo 17 Tuomiokirkon portaille. Aamu, Alma ja Alli laulattavat lapsia Vartiovuoren kesäteatterissa klo 19.15.
Taiteiden yössä katuliitutaidetta Turun tuomiokirkon portailla.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä on mukana Turun Taiteiden yössä niin, että torstaina 17.8. klo 17 lähtien on mahdollisuus tehdä katuliiduin oma taideteos Turun tuomiokirkon portaille, jos vain sää sallii. Tapahtuma järjestettiin ensimmäistä kertaa vuosi sitten ja se oli hyvin suosittu. Tuomiokirkon kahvila Domcafé on avoinna samana iltana klo 21:een.

Perheiden Taiteiden yössä on seurakuntayhtymän varhaiskasvatuksen ohjelmaa. Kirkonrotat Aamu, Alma ja Alli vetävät haitarin säestyksellä Suomi 100 -muskarin lapsille 17.8. klo 19.15. Sen kesto on puoli tuntia ja paikkana on Vartiovuoren kesäteatteri. Perheiden Taiteiden yön järjestää Turussa 10:nnen kerran Mannerheimin Lastensuojeluliitto yhdessä monien muiden tahojen kanssa.

Tule mukaan seurakuntien Taiteiden yöhön!

Kuvassa Saara Palmunen, Pasi Jaakkola ja Raija Eeva katuliitutapahtumassa vuonna 2016. Kuva Timo Jakonen.

(Seurakuntayhtymän viestintä 14.8.2017 / PH)

Mon Aug 14 16:21:00 EEST 2017