Tule tekemään Kirkkopäiviä!

Kirkkopäivät levittäytyy Turkuun 19.–21.5.2017. Nyt sinulla on mahdollisuus päästä rakentamaan tätä kaupunkilaisten yhteistä tapahtumaa! Kirkkopäiville kaivataan nyt erityisesti tuomiokirkontorin istumapenkkien kasaajia ja purkajia.

Tuomiokirkontorille tulee istumapenkkejä lauantain Kiss my Kirkko -tapahtumaa ja sunnuntain Suvivirsikirkkoa varten. Pystytystalkoot alkavat perjantaina 19.5. klo 9. Purkutalkoot alkavat Suvivirsikirkon päätyttyä 21.5. noin klo 13.30.

Kuuden tunnin vapaaehtoistehtävistä saa palkaksi Kirkkopäivälipun, jolla voi osallistua tapahtuman maksulliseen ohjelmaan lukuun ottamatta erillismaksullisia konsertteja. Ilmoittautumiset Kirkkopäiväkoordinaattori Tuija Alihaanperälle, tuija.alihaanpera@evl.fi.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 8.5.2017 / MT)

2017-05-08 15:19:44.0