Palmusunnuntai tarjoaa tekemistä lapsiperheille

Turun ja Kaarinan seurakunnissa järjestetään palmusunnuntaina 9. huhtikuuta paljon koko perheelle sopivaa ohjelmaa. Perhemessujen lisäksi luvassa on virpomisvitsojen askartelua sekä Kirkonmäki-tapahtuma Mikaelinkirkolla.

Virpomisvitsa

Palmusunnuntain perhemessuun pääsee mukaan Kaarinan kirkossa klo 10 ja Hannunniitun seurakuntatalolla klo 16. Henrikinkirkossa koristellaan porukalla pajunoksia klo 15 alkaen ja hiljennytään perhekirkkoon tuntia myöhemmin. Myös Hannunniitussa voi askarrella oman virpomisvitsan ennen messun alkua.

Mikaelinkirkon Kirkonmäki-tapahtumassa klo 15–17 on mukavaa tekemistä moneen makuun. Perheen pienimmille on vetokoira-ajelua, toimintarata, kasvomaalausta ja taskulamppuseikkailu. Lisäksi Jippu musisoi lasten kanssa ja kaverikoirat odottavat isojen ja pienten rapsutuksia. Päivä jatkuu klo 17 Mikaelmessulla, jossa on lapsille pyhäkoulu ja leikkihuone. Messun jälkeen tarjolla on pientä iltapalaa.

Palmusunnuntai aloittaa hiljaisen viikon, joka päättyy kirkkovuoden suurimpaan juhlaan, pääsiäiseen.

Tutustu tarkemmin hiljaisen viikon ja pääsiäisen tapahtumiin seurakunnissa.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 4.4.2017 / RK)

Tue Apr 04 09:06:00 EEST 2017