Ajatuksia miehen elämästä Raunistulan seurakuntatalolla

Lauantaina 11.2. Raunistulan seurakuntatalolla kokoontuvat miehet. Kello 13 talolla alkaa miehille suunnattu päivä teemalla Mies myrskyssä.

Päivän aikana pureudutaan miehen elämän erilaisiin haasteisiin ja siihen, miten selvitä niistä. Omia ajatuksiaan ja rohkaisua antavat mm. evankelista Jorma Kalajoki ja muusikko Jukka Tolonen. Oman vaiherikkaan tarinansa kertoo Heikki Talo.

Lisäksi kuullaan mm. tarinoita lentolähetystyöstä Afrikassa ja musiikkia Markku Järvenpäältä sekä syödään hernekeittoa ja grillimakkaraa. Päivä päättyy ehtoolliseen. Mukaan voi tulla koko päiväksi tai vain osaksi aikaa. Miestenpäivän tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Päivän järjestävät Maarian seurakunta, Kansanlähetys, Kansan Raamattuseura, Katulähetys ja Operaatio Ruokakassi.

Mies myrskyssä -miestenpäivä
Raunistulan srk-talo, Murtomaantie 12

11.2. klo 13 - n.18.30
vapaa pääsy