Syvä polku -näyttämöteos esittelyssä maanantaina 13.2.

Syvä polku -näyttämöteoksen yleisötilaisuus pidetään ma 13.2. klo 18.00 Pienessä Kirjapuodissa, Yliopistonkatu 28.

Ystävyyden ikoni

Illan aikana nähdään demoja tulevasta esityksestä sekä kuullaan lehtori Jouni Elomaan alustus teemasta ”Kristillinen zen – mahdollisuus vai mahdottomuus?” Lisäksi keskustellaan nähdyn ja kuullun herättämistä ajatuksista.

Syvä polku -esitys perustuu ortodoksiseen teokseen ”Vaeltajan kertomukset” sekä vanhoihin zen-kertomuksiin. Teos tutkii taiteen keinoin ihmisen hengellisyyden ja itsensä tuntemisen matkaa ja suhdetta, ja se on kirjoitettu kahdelle näyttelijälle ja muusikolle.

Syvä polku -työryhmässä ovat mukana:

Markku Tuulenkari, näyttelijä
Pihla Mäkiranta, näyttelijä
Kari Mäkiranta, säveltäjä-muusikko
Miia Tuulenkari, kontrabasisti
Tuomo Norvasuo, käsikirjoitus ja ohjaus

Näyttämöteoksen ensi-ilta on lauantaina 25.3. klo 16.30 Köysisalissa (Manilla, Itäinen Rantakatu 64). Huhti-toukokuussa esityksiä on luvassa lisää. Esitys nähdään myös KirkkopäivilläLinkki avautuu uudessa välilehdessä Turussa 20.5.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 1.2.2017 / RK)

2017-02-01 14:51:32.0