Lasten ja aikuisten Puuhis-kerho aloittaa toimintansa Martissa

Puuhis-kerho on suunnattu kaikille kädentaidoista, taiteilusta ja askartelusta innostuneille perheille. Kerho kokoontuu Yrjänän seurakuntakodissa keskiviikkoiltapäivisin 1.2. alkaen klo 13–15.

Puuhis on paikka lasten ja vanhempien yhteisille hetkille ja yhdessä tekemiselle.
– Toiminta on suunniteltu siten, että lapsi ja aikuinen valmistavat tuotteita yhdessä, kertoo lastenohjaaja Minna Seppänen.

Helmikuussa kerhon teemana on kätevä arki. Silloin askarrellaan hauskoja ja hyödyllisiä esineitä, kuten viikkomuistio ja koristeita kanaverkosta. Maaliskuussa kerholaiset tutustuvat erilaisiin soittimiin ja tekevät musiikkimatkoja ympäri maailmaa. Huhtikuussa keskitytään käsitöihin ja toukokuussa laitetaan sormet multaan ja ihmetellään kasvun ihmettä.

Toiminnallinen kerho sopii hyvin myös suomen kieltä harjoitteleville. Kerho on maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän varhaiskasvatuksen Puuhis-kerho Yrjänän seurakuntakodissa (Itäinen Pitkäkatu 49) keskiviikkoisin 1.2.– 17.5.2017 klo 13–15 (22.2. ja 19.4. ei kerhoa).

Puuhis-kerhon kevään ohjelma

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.1.2017 / RK)

2017-01-30 10:51:01.0