Seurakunnat mukana Häät-tapahtumassa

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymällä on häämessuilla Logomossa oma osasto. Tapahtuma on avoin viikonloppuna.
Häämessujen mainos.

Häämessuilla voi tavata papin. Keskustelemassa Katariinanseurakunnan pastori Anna Hälli. Kuva PH

Milloin voi varata kirkon häitä varten? Voiko kirkossa järjestää häät, joissa olemme vain me kaksi, pappi ja todistajat? Entä mistä saa kanttorin? Sulhaseni ei kuulu kirkkoon, voidaanko meidät silti siunata kirkossa?

Tule 28.−29.1. klo 10−16 häämessuille tapaamaan pappia, niin saat kysymyksiisi vastauksen! Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymällä on Logomossa pidettävässä tapahtumassa osasto nro 32.

Osastolla päivystää pappeja ja muuta seurakuntien henkilökuntaa. Molempina messupäivinä, lauantaina ja sunnuntaina klo 11−11.30 on mahdollisuus kuulla luento kirkkohäiden käytännön järjestelyistä.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymällä on lukuisia kirkkoja eri puolilla Turkua ja Kaarinaa. Valinnanvaraa löytyy keskiaikaisista kirkoista 1700-luvun kirkkoihin ja aivan moderneihin kirkkotiloihin, idyllisistä saaristokirkoista Suomen ainoaan keskiaikaiseen katedraaliin. Oman vaihtoehtonsa tuovat meren äärellä Turussa tai Rymättylässä sijaitsevat leirikeskukset, joista löytyy myös kirkkotila. Tule kuulemaan myös niiden mahdollisuuksista!

Häät-tapahtuma Turun Logomossa, Köydenpunojankatu 14, la ja su 28.−29.1. klo 10-16. Liput aikuisilta 12 e, lapsilta ( 7−12 v.) 6 e.

Seurakuntayhtymän viestintä 27.1.2017 / PH

Fri Jan 27 13:04:00 EET 2017