Enkelikuoro johdattaa seimen ääreltä Egyptiin

Jouluevankeliumin tunnelmiin voi palata yhdessä koko perheen kanssa vielä joulun jälkeenkin. Viattomien lasten päivänä keskiviikkona 28.12. klo 18 Henrikinkirkossa, Peltolantie 2, järjestettävä Enkelikirkko johdattaa osallistujat seimen äärelle ja sieltä edelleen kohti Egyptiä.
Lapsia enkelipuvuissa kirkossa.

Vuosikymmeniä Henrikinkirkossa jatkunut perinne kokoaa yhteen enkelikuoron ja alueen lapsiperheet.

Enkelikirkossa sukelletaan keskelle jouluevankeliumia ja Betlehemin maisemaa. Hopeasiipisten pienten enkelien saattelemana kirkkoyleisö pääsee matkalle Betlehemistä kohti Egyptiä. Kirkkohetkessä voi eläytyä pyhän perheen tunnelmiin.

Enkelikirkkoon kutsutaan sekä pieniä että isoja, paikalle sopii tulla myös enkelin puvussa. Pappien ja kanttorin lisäksi paikalla on myös lapsikuoro Satakieli, tyttökuoro Laululintuset sekä trumpetistit Eetu Välimäki ja Veikka Pelkonen.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 19.12.2016 / MS)

Fri Dec 23 08:19:01 EET 2016