Kullannuppu-hevonen julistaa eläinten joulurauhan Maarian pappilalla

Eläimille julistetaan joulurauha Mikaelinkirkonmäen lisäksi myös Maarian pappilassa.
Berninpaimenkoira_M.jpg

Pappilan pihapiiriin kokoontuu karvainen seurakunta omistajineen keskiviikkona 21.12. klo 18. Mukaan voi tulla niin lemmikin kanssa kuin ilman.

Eläinten joulurauhan julistus alkaa berninpaimenkoira Sennin soittamilla sveitsiläisillä kelloilla, ja itse joulurauhan julistaa Heikki Mikola yhdessä Kullannuppu-hevosensa kanssa. Maarian seurakunnasta joulun sanomaan johdattaa pastori Leena Sirén. Musiikista vastaa kanttori Marja Haikka. Paikalla on myös halibernejä, joita halukkaat pääsevät silittämään ja paijaamaan.

Kylmään iltaan lämpöä tuovat paitsi eläinystävät myös tarjolla oleva kuuma glögi. Julistukseen tulijat voivat ottaa mukaan oman lyhtynsä.

Eläinten joulurauhan julistus
Maarian pappila
ke 21.12. klo 18

(Maarian seurakunnan viestintä 15.12.2016 / AH)