Joukkoistettu Hoosianna avaa Jouluradion 27.11. klo 00.00

Jouluradio aloittaa lähetyksensä jo 14. kertaa puoliltaöin ensimmäisenä adventtina 27.11.  Jouluradio soittaa joulumusiikkia tauotta jälleen myös Turun seudulla aina loppiaiseen saakka.
Jouluradion logo

Tänä vuonna Jouluradion perinteinen aloituskappale, Hoosianna, tehtiin joukkoistamalla. Jouluradion kuuntelijat saivat videoida ja lähettää Hoosiannasta ikioman versionsa Jouluradiolle. Näistä tulkinnoista koostettiin Jouluradion avaava Hoosianna, joka kajahtaa ensimmäisen adventin yönä klo 00.00.

Turun seudulla Jouluradio soi antennitaajuudella 93,8 MHz. Kaapelitaajuudet Turun seudulla ovat 98,0 MHz (DNA), 98,90 MHz (Elisa) ja 90,1 MHz (Sonera).

Pääkanavan lisäksi Jouluradion verkkosivuilla jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä voi kuunnella kymmentä eri joulumusiikin lajeihin erikoistunutta kanavaa. Nettikanavien Jouluradio, Julradio, Jõuluraadio, Kauneimmat joululaulut, Rouhea Joulu, Lasten jouluradio, Xmas ja Klassinen joulu rinnalla uusia nettikanavatulokkaita ovat Indiejoulu ja Jazzjoulu.

Viime vuonna Jouluradio saavutti lähes 700 000 viikkokuulijaa. Tänä vuonna jouluradio soi jo 20 alueella ympäri Suomea ja sen FM-kanava tavoittaa nyt lähes neljä miljoonaa ihmistä.

Mobiilissa Jouluradion nettikanavia voi kuunnella kätevästi radiot.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessä–palvelun kautta. Myös Yle Areenasta löytyy linkki Jouluradion sivuille

Jouluradio soittaa joulumusiikkia tauotta ja ilman mainoksia pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteisen mediatoimituksen, Toivontuottajien, tuottamana. Jouluradio toimii kuuluvuusalueidensa seurakuntien kanssa yhteistyössä ja niiden tukemana. Turunseutulaisille Jouluradion tuo Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 22.11.2016 / MV)

2016-11-22 08:53:01.0