Seurakuntayhtymä sai rakennemuutoksen selvitysmiehen

KTM, kehittämiskonsultti Sami Lahtiluoma on nimitetty Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän rakennemuutoksen selvitysmieheksi.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymään kuuluvat seurakunnat ovat tehneet aloitteita seurakuntajaon muutoksista. Turun arkkihiippakunnan tuomiokapituli on nimittänyt KTM, kehittämiskonsultti Sami Lahtiluoman selvitysmieheksi tutkimaan tehtyjä aloitteita ja tekemään niistä esityksen tuomiokapitulille 31.5.2017 mennessä.

Lahtiluoma työskentelee Kirkkopalvelut ry:ssä ja on aiemmin toiminut vastaavissa tehtävissä muun muassa Kouvolan seurakuntayhtymää perustettaessa ja Porvoon seudun seurakuntayhtymähankkeessa. Ennen kouluttajan ja konsultin tehtäviä Lahtiluoma on toiminut talouspäällikön tehtävissä muun muassa Vantaan seurakuntayhtymässä ja Kirkkohallituksessa.

(Turun arkkihiippakunnan tuomiokapituli 12.10.2016)

Wed Oct 12 17:23:01 EEST 2016