Antiikkimyyjäiset kokoavat vanhoista tavaroista kiinnostuneet

Lauantaina 15.10. Hepokullan seurakuntatalolla on auki keräilijän paratiisi: seurakuntatalolla vietetään klo 12–15 suosittuja Antiikkimyyjäisiä.

DSC_0155_M.jpg

Aikaisempina vuosina satoja ihmisiä vetäneet myyjäiset kokoavat vanhoista tavaroista ja esineistä kiinnostuneet niin myymään kuin tekemään löytöjä.

– Kyseessä ei ole kirpputori, vaan myynnissä on tarkoitus olla oikeaa antiikkitavaraa, kertoo myyjäisiä järjestävä Meeri Kokkola. – Ihmiset tuovat myyntiin Arabiaa, Iittalaa, tina‑, hopea- ja kultaesineitä, tauluja ja kaikenlaista mielenkiintoista tavaraa, jolla on keräilyarvoa.

Jokaisella on mahdollisuus tulla tapahtumaan myymään omia tavaroitaan. Kukin myyjä voi varata yhden, viisi euroa maksavan pöydän. Hintaan sisältyy pullakahvit. Pöydät jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

PÄIVITYS 6.10.: Kaikki myyntipöydät on nyt varattu! Varausten perusteella myyntiin on tulossa kiinnostavaa tavaraa. Tervetuloa tekemään löytöjä!

Antiikkimyyjäiset
la 15.10. klo 12–15
Hepokullan srk-talo
Varkkavuorenkatu 23