Makupaloja Sanan sepästä kirjamessuilla

Tapaa tekijöitä, kuuntele keskusteluja, väritä Agricolasi virtuaalisesti tai lähde kävelylle virtuaaliseen Agricolan kappeliin. Sanan seppä tarjoaa Turun kirjamessuilla moninaisia makupaloja.

Turun tuomiokirkossa voi vastaan kävellä itse Mikael Agricola. Ja muitakin reformaation tulon näkeviä turkulaisia viiden sadan vuoden takaa. Sanan seppä -sovelluksessa he pääsevät itse ääneen.

Lokakuun lopulla julkaistavasta, lisätyn todellisuuden teknologiaa hyödyntävästä Sanan seppä -sovelluksesta on Turun kirjamessuilla tarjolla makupaloja.

Tapaa tekijöitä seurakuntayhtymän osastolla A101 joka päivä klo 11-15! Väritä virtuaalisesti Agricola-hahmoa tai lähde kävelylle virtuaaliseen Agricolan kappeliin Turun yliopiston osastolla B5! Tekijöitä mukana myös keskusteluissa B-hallin Tieto-lavalla.

TARKEMPI OHJELMALinkki avautuu uudessa välilehdessä

LISÄÄ SANAN SEPÄSTÄ

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.9.2016 / MV)

Fri Sep 30 08:47:00 EEST 2016