SuperSunnuntai kutsuu Mikaeliin koko päiväksi 12.3.

Mm. messuja ja musiikkia eri genreistä, heprealaisvivahteinen Talmidim ja svengaava Aboa Gospel, yhdessäoloa maittavan lounaan äärellä, shoppailua ja arpajaisia, lapsille omaa ohjelmaa. SuperSunnuntai kutsuu sinut mukaan viettämään monimuotoista päivää Mikaeliin.

FB-kansi SuperSunnuntai 12.3.2023(1920 × 1080px).png

SuperSunnuntain ohjelma 12.3.

klo 11 Mikael AAMU (messu) Mikaelinkirkossa (Puistok. 16).
klo 12.30-14.00 LOUNAS seurakuntakodissa (Puistok. 13). Makaronilaatikkoa, salaattia ja jälkiruokaa, vapaaehtoinen maksu. Kahvit klo 14.30 saakka. Lounaan aikana aulassa arpajaiset sekä myynnissä Mikael-sukkia ja sukkaohjekortteja YV:n hyväksi.
klo 13 Urkutuokio ja urkujen esittely Mikaelinkirkossa (Marko Hakanpää).
klo 13.30-15.30 Pakopeli Yhteisvastuun hyväksi (5€/joukkue, voit tulla myös itseksesi)
klo 14.30 Talmidim -bändin konsertti seurakuntakodissa. Reipasta rytmimusiikkia heprealaisilla vaikutteilla.
klo 14.15-15.45 Lasten- ja perheiden talo Mikonmökissä (Puistok. 13).
klo 16 Gospelmessu Mikaelinkirkossa. Aboa Gospel -kuoro, joht. Silvia Koski, evankelista Ilkka Puhakka. Pyhäkoulut lapsille, iltapalaa.
klo 17.30-20 International café - kansainvälinen kahvila Mikonmökissä

12.3. järjestettävä SuperSunnuntai kutsuu jälleen Mikaeliin koko päiväksi. Voit aloittaa klo 11 alkavassa, juurevassa ja perinteisemmin sävelin soivassa Mikael AAMUSSA (messu) ja tulla sen jälkeen toiselle puolelle katua seurakuntakotiin maistuvalle lounaalle ja/tai kahville. Lounaan lomassa - tai vaikka lounaan ja kahvin välissä - voit käväistä kanttori Marko Hakanpään klo 13 alkavassa urkutuokiossa kirkossa tai osallistua arpajaisiin ja tehdä ostoksia seurakuntakodilla. Myynnissä on mm. käsinneulottuja Mikael-sukkia ja muita sukkia sekä sukkaohjekorttia Yhteisvastuun hyväksi.

Uutuutena tässä SuperSunnuntaissa on Mikonmökissä puoli kahdesta eteenpäin järjestettävä pakopeli, johon voit osallistua jokoko joukkueena tai itseksesi. Jokaiselle tehtävästä selvinneelle on pieni palkinto. Osallistuminen 5€/joukkue Yhteisvastuun hyväksi. Kaikki maksut käteisellä tai MobilePay:llä.

Puoli kolmesta alkaen seurakuntasalissa ollaan reippaiden rytmien ja heprealaisten vaikutteiden värittämän musiikin tunnelmissa Talmidim -bändin seurassa. Konsertin kanssa samanaikaisesti (alk. klo 14.15) lapsille on avoinna Mikonmökissä lasten- ja perheiden talo, missä on lopuksi tarjolla myös välipalaa.

Kello neljältä kirkossa alkava Mikael ILTA on tällä kertaa Gospelmessu, jota ei kannata jättää väliin. Tässä unohtumattomassa illassa ovat kanssamme Aboa Gospel -kuoro Silvia Kosken johdolla ja evankelista Ilkka Puhakka. Messussa on lapsille pyhäkoulut kolmessa eri ikätasoisessa ryhmässä ja päätteeksi on kaikille iltapalaa. Joka vielä kaipaa paikkaa istua kahvin äärellä pidempään, voi suunnata jatkoille kansainväliseen kahvilaan Mikonmökkiin.

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan Mikaelin yhteisölliseen ja monimuotoiseen SuperSunnuntaihin, joka hiljattain sai myös Turun Arkkihiippakunnan tämän vuoden Arkkipooki-palkinnon.

Tiedustelut

Sun Feb 26 20:47:00 EET 2023