Pyhän kosketus luonnossa keskustelun aiheena

Turun Katariinanseurakunnan suositut Valoa yössä -keskusteluillat jatkuvat jälleen Katariinan pappilassa syksyisen sadonkorjuujuhlan tunnelmissa.

Syksyn ensimmäinen Valoa yössä -keskusteluilta järjestetään Katariinan pappilassa, osoitteessa Pyhän Katariinan kirkkoaukio 7, sunnuntaina 11. syyskuuta klo 18-20.

Luonnosta, pyhästä ja mystiikasta keskustelevat ekoteologi Pauliina Kainulainen Kontiolahdelta ja Anna-Maija Raittilan luontorunoista väitellyt Leena Mäkitalo Järvenpäästä.

Jokainen voi halutessaan tuoda oman leivonnaisensa yhteiseen pöytään jaettavaksi.
Tilaisuudessa on myös sadonkorjuuhenkinen vaihtopöytä, jonne voit tuoda ylimääräistä syksyn satoa toisille jaettavaksi.

Illan isäntänä toimii Kari J. Kettula ja emäntänä Saana Rusi, laulun johtajana Anna Hälli. Tilaisuudessa on kirjapöytä.

Vapaa pääsy. Tervetuloa!

(Seurakuntayhtymän viestintä 7.9.2016 / PH, S-ML)

Wed Sep 07 09:15:00 EEST 2016