Nuorisotyönohjaajan Facebook-hartauksista esikoiskirja

Turun Mikaelinseurakunnan nuorisotyönohjaaja Sirpa Hiltuselta ilmestyy 31.1.2023 kirja "Voimapakki - Rohkaisun ja lohdutuksen sanoja arjesta". Kirjaan on koottu 50 tarinaa Sirpan facebook-hartauksista keväästä 2020.

Voimapakki kansi 23 (1).jpg

Kustantaja Aikamedia mainostaa kirjaa näin:
"Sirpa Hiltunen kuvaa rehellisen riemastuttavalla tyylillä niin kevyitä kuin syviäkin arjen sattumuksia, tositarinoita uskosta, toivosta ja rakkaudesta, äitiydestä, elämästä ja kuolemasta, iloista ja suruista. Huumoria pilkahteleva kirjoituskokoelma avaa tarinoita johdatuksesta, rukousvastauksista, itsetunnon haavoista ja niiden paranemisesta - kertomuksia ihmisen pienuudesta ja Jumalan suuruudesta.
Kirja on hymyilevä muistutus siitä, että kaikista vastoinkäymisistä huolimatta Jumala on rakkaus ja sinä olet Rakastettu".

Kirjanjulkaisutilaisuus Suikkilan seurakuntakodilla lauantaina 18.2. klo 16. Mukana Aikamedian edustaja Pekka Havupalo ja Mikaelista Pasi Jaakkola. Ohjelmassa kahvit, kirjan "syntytarina", yhteislaulua, hartaus ja mahdollisuus ostaa kirja omaksi hintaan 28 €. Mukaan tuleminen ei edellytä kirjan ostamista. Tarjoilun järjestämistä varten ilmoittautuminen viim. 10.2. p. 0403417392/Sirpa.

Kirja on ennakkomyynnissä jo nyt Suomalaisen kirjakaupan verkkokaupassa.

Turun Mikaelinseurakunta 13.1.2023 / TH, SH

2023-01-13 13:05:00.0