Kansanlaulukirkko Uittamolla

Uittamon seurakuntakodin syyskauden avaa kansanlaulukirkko sunnuntaina 4.9. klo 15. Ehtoollisjumalanpalvelusta vietetään Heikki ja Leena Suomisen johdolla, mukana on myös Martinseurakunnan kirkkokuoro.

koivut_nettiin_XL.jpg

Tilaisuuden laulujen melodiat ovat useimmille tuttuja perinteisistä kansanlauluista. Runoilija Anna-Mari Kaskinen on tehnyt niihin uudet, jumalanpalveluskäyttöön soveltuvat sanoitukset. Tein minä pillin pajupuusta, Arvon mekin ansaitsemme, Kotimaani ompi Suomi ja monet muut menneiltä vuosikymmeniltä mieleen jääneet laulut elävät nyt osana jumalanpalvelusta.

Jumalanpalveluksen jälkeen nautitaan yhdessä kirkkokahvit.

(Seurakuntayhtymän viestintä 31.8.2016 / MS)

Wed Aug 31 10:46:01 EEST 2016