Lemmikeille ja omistajille joulurauhaa!

Joulun rauha kuuluu myös eläimille. Perinteisiä eläinten joulurauhan julistuksia vietetään taas Turussa Mikaelinkirkolla ja Maarian pappilan pihapiirissä. Kaarinan kirkolla puolestaan järjestetään lemmikkien hartaus

eläinten-joulurauha-Mikael-TimoJakonen.jpg

Kuva: Timo Jakonen

Kaarinan kirkon pihapiirissä hiljennytään lemmikkien hartauteen lauantaina 10.12. klo 14. Hartaudessa on mukana pastori Henri Kesti.

Sunnuntaina 11.12. eläinten joulurauha julistetaan klo 14 Mikaelinkirkon edustalla. Joulurauhan julistaa kirkkoherra Jouni Lehikoinen ja luvassa on myös jouluista musiikkia. Juhlapuhujana kuullaan eläintenkouluttaja ja eläinfysioterapeutti Tiina Kuusistoa.

Maarian pappilan pihapiirissä joulurauhan äärellä ollaan torstaina 15.12. klo 18. Maarian pappilalla rauhan julistavat Maarit Haapasaari ja Hali-Koira. Haapasaari vastaa hanuristi Timo Heinosen kanssa myös tilaisuuden musiikista, kun taas jouluhartauden pitää pastori Inkeri Puputti. Eläinten Hyvinvointiyhdistys Lemmikki tarjoaa tilaisuudessa kaikille osallistujille glögit.

Kaikkiin tilaisuuksiin voi tulla niin lemmikin kanssa kuin ilman sitä.

la 10.12. klo 14 Lemmikkien hartaus Kaarinan kirkon pihapiirissä.
su 11.12. klo 14 Eläinten joulurauhan julistus Mikaelinkirkon pihalla.
to 15.12. klo 18 Eläinten joulurauhan julistus Maarian pappilan pihapiirissä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 7.12.2022 / AH)

2022-12-07 13:05:32.0