SuperSunnuntaissa 9.10. mm. Gospelmessu ja diakonian 150-vuotisjuhla.

SuperSunnuntaissa juhlitaan pitkin päivää 150-vuotiasta diakoniatyötä. Päivä huipentuu klo 16 vaudikkaaseen Gospelmessuun Aboa Gospel -kuoron ja Silvia Kosken johdolla.

SuperSunnuntai mainos

Lokakuun SuperSunnuntain teemana on diakonia, joka viettää 150-vuotisjuhliaan.

SuperSunnuntai alkaa Mikael AAMU -messulla klo 11. Mikaelinkirkossa. Messussa saarnaa vierailijana toiminnanjohtaja Arto Antturi Medialähetys Sanansaattajista (sansa) ja jumalanpalvelusryhmä avustaa.

Messun jälkeen on tarjolla lounasta (karjalanpaisti ja syksyinen omenapaistos) ja/tai kahvia Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok. 13) klo 12.30–14 (vapaaehtoinen maksu diakonian hyväksi). Lounaalla tavattavissa myös Arto Antturi Sansasta. Mikaelinkirkolla on Marko Hakanpään urkutuokio klo 13 ja mahdollisuus sen jälkeen tutustua kirkon urkuihin.

Osana diakoniajuhlaa on seurakuntakodin klubisiivessä tarjolla hyvinvointipalveluita klo 13.30-15.30. Ilmoittautumiset lounaan yhteydessä.

Klo 14 alkaa Diakonian 150-vuotisjuhla seurakuntakodilla. Aloitussanat lausuu Operaation Ruokakassin hallituksen pj. Kari Mäenpää ja samalla avataan Diakonia 150v näyttely Mikaelissa.  Juhlan huipentumana on klo 14.30 perheterapeutti Anne Suomalaisen (Maskun supernanny) interaktiivinen luento ”Vanhemmuuden haasteet ja ylisukupolviset vaikutteet”. Lapsille on samanaikaisesti ohjelmaa lasten ja perheidentalossa Mikonmökissä (Puistok.13, sisäpiha) klo 14–15.45. Sään salliessa myös ulkoilemme Mikaelinpuistossa. Lastentalon lopuksi on perheille välipalatarjoilu.

Päivä huipentuu klo 16 alkavaan Gospelmessun Mikaelinkirkossa. Mukaansa tempaavasta musiikista huolehtivat Aboa Gospel -kuoro ja Silvia Koski. Pappeina palvelevat Pasi Jaakkola ja Jonathan Westergård. Tuttuun tapaan lapsille on tarjolla pyhäkoulut kolmelle eri ikäryhmälle (3-6v, 7-10v & 11-14v).

Jatkopaikkana avautuu klo 17.30 Mikonmökissä Kansainvälinen kahvila (International Cafe). Tervetuloa SuperSunnuntaina piipahtamaan Mikaeliin tai jäämään vaikka koko päiväksi.

Seuraava SuperSunnuntai on 6.11.

2022-10-03 12:05:29.0