Suosittu Alfa-kurssi starttaa Mikaelissa ti 25.10.

Uusi Alfa-kurssi alkaa Mikalin seurakuntakodissa (Puistokatu 13, sisäpiha) tiistaina 25.10. klo 18.00. Kurssi kestää kymmenen tiistai-iltaa ja siinä käydään läpi uskon perusasioita tämän päivän ihmisen näkökulmasta.

FB tapahtuma Alfa.jpg

alfa-mainos

Alfa on kristinuskoa hauskasti ja rennosti yhdessä kivan porukan kanssa ja sopii mainiosti niin oman uskon syventämiseen etsijälle ja konkarille kuin sille, joka etsii itselleen seurakuntaporukkaa. Alfa on myös hyvä tapa tutustua syvemmin uusiin ihmisiin ja sopii kaiken ikäisille nuoresta senioriin. Kurssin kautta voi myös suorittaa aikuisrippikoulun.

Alfa-kurssit ovat saaneet alkunsa anglikaanikirkossa 1990-luvulla. Englannista ne ovat levinneet nopeasti kaikkialle maailmaan. Suosittuja kursseja järjestetään tänäkin vuonna tuhansia. Mikaelissa Alfaa on järjestetty jo yli 10 vuoden ajan. Moni seurakunnassa jo pidempäänkin käynyt kertoo löytäneensä vasta Alfan kautta tiensä kunnolla seurakuntaan ja on jäänyt koukkuun Alfaan ja löytää itsensä kurssin järjestytiimistä vuosi toisensa jälkeen.

Jokainen kurssikerta alkaa pienellä iltapalalla, joten ennakkoilmoittautumista tarvitaan. Ilmoittautua voi linkistä: https://www.lyyti.in/alfa2022 tai suoraan kurssin vetäjille: pasi.jaakkola@evl.fi / 040 341 7412 tai hanne.tuulos@evl.fi / 040 341 7017.

Lue lisää Mikaelin Alfa-kurssista.

Lataa Alfa-esite täällä.

2022-10-14 16:30:00.0