Mikko Alatalo ja Jaakko Löytty rauhan laulujen asialla

Pitkän linjan muusikot Mikko Alatalo ja Jaakko Löytty konsertoivat keskiviikkona 21.9. klo 19 Maarian kirkossa.

Mikko Alatalo istuu baarijakkaralla kitara kädessään. Jaakko Löytty seisoo vieressä käsi Alatalon olkapääll...

Konsertti on osa Alatalon ja Löytyn kirkkokonserttikiertuetta, jolla eri tyylisuunnista tulevat muusikot ovat yhdistäneet voimansa rauhan ja toivon laulujen merkeissä.

Konsertissa on kuullaan kummankin muusikon omia kappaleita sekä 60-luvun folkia ja muuta juurevaa musiikkia. Tuttuja lauluja voidaan myös laulaa yhdessä.

Lippuja konserttiin, 15 € / 10 €, voi ostaa osoitteesta lippu.fi sekä kirkon ovelta. Konserttikiertueen tuotoilla osallistutaan hyväntekeväisyyteen ohjaamalla sitä seurakuntien diakoniatyölle Kotimaanavun kautta.

Mikko Alatalo & Jaakko Löytty: Rauhan ja toivon lauluja ke 21.9. klo 19 Maarian kirkossa. Liput 10 €/15 € osoitteesta lippu.fi sekä kirkon ovelta.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 12.9.2022 / AH)

2022-09-12 08:00:00.0