Pekka Simojoki konsertoi Turku rukoilee - Missiostartissa 6.9.

Syys-lokakuussa toteutetaan kansallinen Se löytyi -mediamissio. Kampanja näkyy niin lehdissä, kadunvarsilla, radiossa, televisiossa kuin netissä. Mission osana jokaiseen kotitalouteen jaetaan kirja, jossa tunnetut henkilöt kertovat uskontarinoitaan.

Pekka Simojoki

Turussa kampanjan lähtölaukauksena on ti 6.9. klo 18.30 Mikaelinkirkossa järjestettävä Turku rukoilee -ilta. Tapahtumassa esiintyvät muusikko Pekka Simojoki ja pastori Mika Tuovinen. Simojoki on vuosikymmeniä kiertänyt Suomea konsertoiden ja uskonasiaoista puhuen. Hän kertoo suomalaisten kaipuusta, joka voidaan kohdata puhumalla armosta ja Jumalasta tavallisen kansan kielellä. Rukousillassa voi ilmoittautua myös mission talkoolaiseksi.

Valtakunnallinen Se löytyi -mediamissio toteutetaan 19.9.-16.10. Uutena painopisteenä siinä on sosiaalinen auttaminen. Vastuullisena järjestäjän on IRR-TV. Turussa mission yhteistyökumppaneita ovat mm. Martin- ja Mikaelinseurakunnat. Varsinais-Suomen missiojohtajana toimii kirkkoherra Jouni Lehikoinen. Lisätiedot: missio2022.fi

Turun Mikaelinseurakunta 31.8.2022 / PJ, TH

2022-08-31 22:27:00.0