Seurakunnat Turun Taiteiden yössä 18.8.

Turun ja Kaarinan seurakunnat ovat jälleen mukana Taiteiden yössä omalla ohjelmalla.

Tule torstaina 18.8. Tuomiokirkolle klo 17-20 välisenä aikana!

Pääset tekemään oman taideteoksesi Turun tuomiokirkon portaille, jotka väritetään katuliiduin. Mukana eri seurakuntien työntekijöitä.

(Säävaraus: jos vettä sataa kaatamalla, taiteilu joudutaan jättämään.)

Tuomiokirkon kahvila Domcafé on avoinna klo 17-23. Poikkea kahville tai teelle! Jos olet Pokémon-jahdissa, voit samalla ladata kännykkäsi akun.

Uusiin virsiin taas pääsee tutustumaan Aurajoen rannoilla. Vähätorin ja kirjaston tietämillä liikkuu Tuomiokirkon tiimi, joka laulaa ja laulattaa virsikirjan uusia virsiä.

Samana iltana Vaakahuoneella esiintyy klo 19 lähtien Viis papeista -yhtye.

Perheiden Taiteiden yö ja Taideolympialaiset Perhetalo Heidekenillä kerää lapsiperheitä Sirkkalankadulle. Siellä on mukana myös seurakuntayhtymän kasvatusasiain keskuksen lastenohjaajia.

Tule mukaan nauttimaan Taiteiden yöstä!

Kuvat alla: Viime vuonna Taiteiden yön aurinkoisessa illassa papilta sai kahvia juodakseen (kuvassa pastorit Milla Mäkitalo ja Remo Ronkainen) ja kävelykadulla pelattiin jalkkista (maalivahti vaikuttaa tutulta). Kuvat Timo Jakonen.

(Seurakuntayhtymän viestintä 15.8.2016 / PH)

Mon Aug 15 17:05:29 EEST 2016