Tule päättäjäksi kirkkoon - ehdokasilta Aureliassa ke 24.8.

Lähde ehdolle syksyn seurakuntavaaleissa! Tule kuulemaan aiheesta lisää keskiviikkona 24. elokuuta klo 17-19 Aureliaan, Aurakatu 18, Turku.

Kaksi äänestyslippunippua seurakuntavaaleihin.

Kuvassa kaksi nippua äänestyslippuja viime seurakuntavaaleista. Valkoisella äänestetään omaa ehdokasta yhteiseen kirkkovaltuustoon ja oranssilla lipulla äänestetään ehdokasta oman seurakunnan seurakuntaneuvostoon. Kuva Marjo Kiljunen, Kirkkohallitus.

Paikalla Aureliassa on yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja, kirkkoherra Ville Niittynen, Annmari Salmela Kirkkopalveluista, Nuorten aikuisten vaikuttajaryhmän NAVIn ja seurakuntien Nuorten hallituksen edustajat sekä luottamushenkilöt Seppo Lehtinen (Mikaelinseurakunta) Petra Lindblad (Åbo svenska församling) ja Juha Nappu (Henrikinseurakunta) sekä vaalikoordinaattori Minttu Väisänen.

Seurakuntavaalit pidetään marraskuussa. Ehdokasasettelu päättyy 15. syyskuuta.

Voit olla ehdolla vaalikaudeksi 2023-26 oman seurakuntasi seurakuntaneuvostoon ja/tai seurakuntayhtymän yhteiseen kirkkovaltuustoon. Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymässä on siis kahdet vaalit ja kaksi äänestyslippua.

Tule keskustelemaan ja kysymään lisää! Aureliassa on kahvitarjoilu, tervetuloa! Huomaathan, että katutyöt vievät parkkipaikat kadun varresta eli jos tulet henkilöautolla, parkkeeraathan Louheen tai Toriparkkiin.

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 12.8.2022 / PH, lisäys 18.8. / MV))

Fri Aug 12 15:27:00 EEST 2022