Ekaluokkalaisten siunaaminen Mikaelmessussa 21.8.

Keskikesän tauon jälkeen Mikaelmessu kutsuu taasen Mikaelinkirkkoon sunnuntaina 21. elokuuta klo 17. Vaikka koulu onkin ehtinyt alkaa jo edeltävällä viikolla, Mikaelmessu pitää sisällään kouluun lähtevien tai koulunsa aloittaneiden ekaluokkalaisten siunaamisen. Tässä mielessä pikkukoululaisten perheet toivotetaan erityisesti tervetulleiksi mukaan.
Mikaelmessu 15 lapset 448_THUMB.jpg

Tarjolla uusimuotoisessa messussa on pastori Pasi Jaakkolan opetusta aiheesta Jeesus ja lähimmäinen. Pastori Kristiina Friman juontaa ja musiikissa soi upouusi Mikaelmessu House Anssi Leppäsen johdolla. Lapsille on omaa ohjelmaa pyhäkoulussa ja leikkihuoneessa. Ilta päätetään maistuviin grillijatkoihin messun jälkeen. Jatkoille voit tuoda pientä naposteltavaa myös nyyttärihengessä.

Kirkko aloittaa reilun vuoden mittaisen kampanjoinnin teemalla Suuremman suojassa. Tällä valtakunnallisella kampanjallaan Kirkko haluaa korostaa erityisesti ihmisarvon tärkeyttä yhteiskunnassa. Ekaluokkalaisten kouluun siunaamiset ovat kampanjan avausohjelmassa. Lisää teemavuodesta ja kampanjasta sivulla www.suuremmansuojassa.fi.

Mikaelmessu ja kouluun lähtevien siunaus
Mikaelinkirkossa su 21.8. klo 17

Mikaelinseurakunta 14.8. PJ/TH