Siina & Taikaradio -trio konsertoi lapsille helatorstaina

Laulubussi starttaa ja pyörät ne pyörivät koko päivän, kun Siina & Taikaradio -orkesteri esiintyy triona seurakuntien toimitalolla helatorstaina 26.5. Luvassa on kaksi konserttia, jotka järjestetään klo 11.30 ja 13 Eerikinkatu 3:ssa sijaitsevan toimitalon juhlasalissa.

Siina Hirvonen nojaa kädet leuan alla vanhan radion näköiseen laukkuun.

Konserteissa Siina & Taikaradio -trio kutsuvat kuulijoita mukaan bussiretkelle, jolla myös he pääsevät mukaan laulamaan ja leikkimään. Trion musiikki on akustista ja ohjelmistoon kuuluu niin tuttuja kuin uudempiakin laululeikkejä.

Konsertit ovat ilmaisia, mutta niihin tulee ilmoittautua etukäteen 24.5. mennessä. Konsertteihin voi ilmoittautua osoitteessa www.lyyti.fi/reg/konsertti2022

Ovet avataan aina puoli tuntia ennen konserttia. Konsertit kestävät noin 30 minuuttia, jonka jälkeen pääsee halutessaan tapaamaan orkesteria.
Siina & Taikaradio on tunnettu lastenmusiikkiorkesteri, joka on kiertänyt ympäri Suomea konsertoimassa jo yli 15 vuotta. Vuonna 2020 orkesteri sai

Vuoden Lastenmusiikkiyhtye -palkinnon. Pikku Kakkosestakin tuttu Siina Hirvonen on koulutukseltaan varhaisiän musiikinopettaja. Hän on myös suosittu tubettaja Siinan TaikaStudio -YouTube-kanavalta

Laulubussi seikkailee -konsertti to 26.5. klo 10, 11.30 ja 13 seurakuntien toimitalon juhlasalissa, Eerikinkatu 3. Siina & Taikaradio -trio.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 19.5.2022 / AH)

Thu May 19 10:34:00 EEST 2022