Seurakuntayhtymän SPAppila palvelee festarivieraita DBTL:ssa

DBTL2014_XL.jpg

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä on tänäkin vuonna mukana Down By The Laituri ‑festivaalilla 27.–30.7. Seurakuntayhtymän SPAppila tarjoilee lauantaina klo 17–20 kuumissaan oleville festarivieraille raikasta vettä ja jalkojen pesua. Teemana on Virkistävä lähde. Seurakuntayhtymän artistina festivaalilla esiintyy lauantai-iltana Juha Tapio.

SPAppilassa tarjolla oleva vesi on ekologisesti sata prosenttisen raikasta turkulaista kraanavettä. Kraanavesibaarista voi valita mieleisensä mm. kurkku-, lime- ja minttuvesistä. Kraanaveden käyttäminen on arvostuksen osoitus sitä kohtaan, että meillä on puhdasta vettä saatavilla milloin ikinä sitä tarvitsemme.

Jokainen festareilla käynyt tietää myös, miten pitkän päivän aikana jalat väsyvät ja hikoavat. Siksi SPAppila tarjoaa DBTL-kansalle virkistävää jalkojen pesua. Puhtain ja kuivin jaloin on mukavaa jatkaa festaripäivää. Jalkojen pesulla on Raamatullinen esikuva, kun Jeesus pesi kiirastorstaina opetuslastensa jalat. DBTL:ssa kävijöitä palvelevat kuitenkin tuiki tavalliset papit Turun ja Kaarinan seurakunnista. Paikalle voi tulla myös vain juttelemaan ja kertomaan kuulumisia.

SPAppilan palvelut ovat ilmaisia. Piste sijaitsee festivaalin pääpaikalla, Paavo Nurmen puiston Yläkentällä.

LISÄTIETOJA:
Laura Kajala, oppilaistospappi, p. 040 341 7308, laura.kajala@evl.fi

SPAppila
Paavo Nurmen puiston Yläkenttä
la 30.7. klo 17–20
Trendikästä kraanavettä ja jalkojen pesua

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 21.7.2016 / AH)

2016-07-21 13:00:01.0