Hääyö Turun tuomiokirkossa ensimmäistä kertaa elokuussa

Hääyö-tapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa Turun tuomiokirkossa 6. elokuuta. Ilmoittautumislinkki avautuu maanantaina 16.5. klo 18 osoitteessa www.turunseurakunnat.fi/haayo
Linkki löytyy myös tämän uutisen lopusta.

Turun tuomiokirkko, kirkkosali, saarnastuoli

Tuomiokirkko tarjoaa hienot puitteet hääjuhlaan. Kuva Timo Jakonen

Miten järjestää kirkkohäät pienellä vaivalla? Ilmoittautumalla mukaan Hääyö-tapahtumaan Turun tuomiokirkossa lauantaina 6. elokuuta 2022. Ilmoittaudu osoitteessa www.turunseurakunnat.fi/haayo

Ilmoittautumislinkki Hääyön nettisivuilla avautuu maanantaina 16.5. klo 18. Ilmoittautua voi aina 3.7.2022 saakka. Voit ilmoittautua mukaan mistä päin Suomea tahansa.

Häät ilman suurta hässäkkää ja silti arvokkaasti ja kauniisti? Nyt on häihin tarjolla komeat puitteet.
Turun tuomiokirkossa on 6.8.2022 klo 19.30 lähtien vihkiaikoja puolen tunnin välein aina puoleen yöhön saakka. Kaksi vihkiaikaa on varattu alttarille niin, että siellä voidaan vihkiä kolme pariskuntaa yhtä aikaa. Parit vihitään joko Tuomiokirkon alttarilla tai idyllisessä Tarkk´ampujan kappelissa. Mukaan voi pyytää pienen joukon häävieraita ja maljoja voi jälkikäteen kilistellä Tuomiokirkon edustan terassilla. Vihkimiskielinä ovat suomi, ruotsi tai englanti.

Hääyö on ainutlaatuinen, pienimuotoinen vihkitilaisuus, jossa saman illan aikana vihitään useita pareja. Hääyössä kaikki musiikista pieneen tarjoiluun on järjestetty valmiiksi. Talo tarjoaa tarvittaessa todistajat, mutta myös pariskunnan omat vieraat ovat tervetulleita.

Hääyöhön tarvitaan vain tuleva puoliso ja sormukset, avioliiton esteettömyystodistus ja molempien henkilöllisyystodistus. Tapahtumassa voi myös pyytää siunaamista aiemmin solmitulle avioliitolle.
Voit ilmoittautua hääyöhön 16.5. klo 18 alkaen aina 3.7. saakka tämän ilmoittautumislinkin kautta.

Ruotsinkielisen linkin ja tietoa ruotsiksi löydät osoitteessa https://www.abosvenskaforsamling.fi/brollop/brollopsnattenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 13.5.2022 / PH)

Fri May 13 15:20:00 EEST 2022