Stipendejä haettavana - Stipendier lediga att sökas

Opiskelijoille on haussa kahden eri rahaston, Emil Niemelän ja Laimi Sivulan rahastojen stipendejä. Hakuaikaa on 20. toukokuuta klo 15:een saakka.

Stipendier ur två olika fonder, Emil Niemelän rahasto och Laimi Sivulan rahasto är förklarade lediga att sökas. Ansökningstid fram till den 20 maj kl. 15.

Värikkäitä ilmapalloja.

EMIL NIEMELÄN JA LAIMI SIVULAN RAHASTOJEN STIPENDIT

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän yhteinen kirkkoneuvosto julistaa haettavaksi:

Emil Niemelän rahastosta 2.000 euron suuruisia stipendejä jaettavaksi testamentin ehtojen mukaan vakavamielisille opiskelijoille, joiden tulee olla kirjoilla Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymään kuuluvassa seurakunnassa.

Laimi Sivulan rahastosta 2.000 euron suuruisia stipendejä jaettavaksi testamentin ehtojen mukaan varattomille nuorille opiskelijoille, jotka opiskelevat antautuakseen seurakuntatyön palvelukseen ja ovat kirjoilla Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymään kuuluvassa seurakunnassa.

Henkilöt, jotka kuuluvat seurakuntayhtymän palveluksessa olevien lähipiiriin, eivät voi hakea stipendiä. Vakiintuneen käytännön mukaisesti myöskään kahtena vuonna peräkkäin ei myönnetä stipendiä samalle henkilölle.

Hakuaika päättyy perjantaina 20.5.2022 klo 15.

Sähköinen, tietoturvallinen hakemus täytetään täällä: https://www.lyyti.in/hakemusopiskelijaapuraha2022

Sähköiseen ja paperilomakkeella haettavaan hakemukseen liitetään tarvittavat liitteet:

1. jäljennökset eri opintoasteiden viimeisistä todistuksista (oppilaitoksen päättötodistus, ylioppilastodistus, ote opintosuorituksista)
2. verotustodistus

Tarkempia tietoja ja paperisia hakemuslomakkeita saa ottamalla yhteyttä: turku.taloustoimisto@evl.fi.

STIPENDIER UR FONDERNA EMIL NIEMELÄN RAHASTO OCH LAIMI SIVULAN RAHASTO

Åbo och S:t Karins kyrkliga samfällighets gemensamma kyrkoråd ledigförklarar:

Stipendier på 2.000 euro ur Emil Niemelän rahasto för att utdelas enligt testamentets villkor till uppriktigt kristna studerande, som ska vara skrivna i en församling som hör till Åbo och S:t Karins kyrkliga samfällighet.

Stipendier på 2.000 euro ur Laimi Sivulan rahasto för att utdelas enligt testamentets villkor till medellösa unga studerande som studerar för att ägna sig åt församlingsarbete och som är skrivna i en församling som hör till Åbo och S:t Karins kyrkliga samfällighet.

Personer, som hör till den närmaste kretsen av anställda hos kyrkliga samfälligheten, kan inte söka stipendierna. Enligt hävdvunnen praxis kan ej heller stipendium beviljas samma person under två på varandra följande år.

Ansökningstiden går ut fredagen 20.5.2022 kl. 15.

En elektronisk, dataskyddad ansökan ifylls här: https://www.lyyti.in/hakemusopiskelijaapuraha2022

Till ansökan i elektronisk form och på pappersblankett fogas de erforderliga bilagorna:

1. kopior av de senaste betygen från olika studienivåer (läroanstaltens examensbetyg, studentbetyg, utdrag över studieprestationerna)
2. skatteintyg

Närmare uppgifter och ansökningsblanketter på papper erhålls genom att kontakta: turku.taloustoimisto@evl.fi.

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 28.4.2022 / PH)

Thu May 05 09:55:00 EEST 2022