Piirroskuvituksessa nuotteja ja värikkäitä muotoja.

Pääsiäisen konsertit ja näytelmät 2024

Seurakuntien monipuolinen konserttitarjonta tuo tunnelmaa pääsiäisen aikaan.

Konsertit

Nova-kuoron palmusunnuntain konsertti su 24.3. klo 19 Tuomiokirkossa. Johann Sebastian Bach: Kantaatti Ich will den Kreuzstab gerne tragen, BWV56 sekä Gabriel Fauré: Requiem Op.48. Kamarikuoro Nova, johtajana ja solistina Jukka Pietilä. Satu Ala, oboe, Jukka Perksalo, sello, Markku Hietaharju, urut. Liput 15 €, Tuomiokirkon info.

Munx Gregoriana -konsertti ti 26.3. klo 18 Martinkirkossa. Vapaa pääsy, ohjelma 15 €.

Getsemane-konsertti ke 27.3. klo 18 Mikaelinkirkossa. Jippu, vapaa pääsy, ohj. 10 € Mikaelin ystävien hyväksi

Johann Steuerlein: Johannes-passio, hiljaisen viikon jumalanpalvelus ke 27.3. klo 19 Tuomiokirkossa.

CANTIO SACRA: Reinhard Keiserin Markus-passio to 28.3. klo 16.30 Pyhän Katariinan kirkossa. Turun Konservatorion esiintyjät. Vapaa pääsy, käsiohjelma 5 €.

Jeesuksen kuolinhetken musiikki: Schola Cantorum Aboensis pe 29.3. klo 15 Martinkirkossa.

Auralia-kuoron konsertti pe 29.3. klo 18 Maarian kirkossa. Vapaa pääsy, käsiohjelma ovelta 15 €.

Näytelmät

Pääsiäisnäytelmä Kuningas Mikaelinkirkossa

Mikael-teatterin pääsiäisnäytelmä Kuningas sukeltaa tapahtumiin maaherra Pilatuksen vaimon Claudian näkökulmasta. Hänen toteutunut painajaisunensa nousee esiin ja samalla Jeesuksen lähipiiri elää todeksi oman painajaisunensa.

Esitykset Mikaelinkirkossa

• pe 29.3. klo 15 ja 17