kappalainen
Maarian seurakunta

Jumalanpalveluselämä, vapaaehtoistoiminta

Teen työtä kappalaisena Maarian seurakunnassa. Vastuualueinani ovat jumalanpalveluselämä ja vapaaehtoistyö, erityisesti Johannesmessu sekä Levon messu.

Vapaa-ajalla ulkoilen mielelläni luonnossa, laulan Verbum Sonans -kuorossa, koetan ylläpitää nykyheprean osaamista lukemalla ja kuuntelemalla sekä pitämällä yhteyksiä israelilaisiin ystäviini. Myös uiminen lämpimissä ja kylmissä vesissä on virkistävää!

Minut saa iloiseksi ihmisten avoimuus ja aitous. Yhdessä tekeminen ja elämän jakaminen. Ja kukat ja linnut ja koko ihmeellinen Luojan luoma luonto! Sokerina pohjalla: pidemmillä vapailla matkaan kotiseudulle Pohjois-Karjalaan.

"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme." (Apt.t. 17:27-28)