kanttori, vs. seurakuntapastori
Katariinanseurakunta

Director cantus, musiikin maisteri Elina Kerokoski on Varissuon kirkon kanttori, joka toimii esilaulajana ja urkurina jumalanpalveluksissa sekä kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa ja vihkitoimituksissa. Lisäksi hän vastaa Varissuon kirkossa järjestettävistä kirkkokonserteista. Elina on äänialaltaan altto ja häntä saattaa kuulla myös solistina erilaisissa kirkkomusiikkiteoksissa, kuten esimerkiksi passioissa ja oratorioissa.

Elina on myös pappi ja vastaa seurakunnassamme aikuistyöstä, aikuisten pienryhmistä ja hiljaisuuden työstä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan retriittitoimintaan, hiljaisuuden messuihin tai säännöllisesti kokoontuviin raamattu- ja rukouspiireihin, kannattaa olla yhteydessä Elinaan.

kappalainen
Katariinanseurakunta

Outi Toljamo on erityisesti lasten ja perheiden pappi. Outin voit tavata esimerkiksi Varissuon perhekerhossa perjantaiaamuisin.

Outin työhön kuuluu myös hallinnon tehtäviä esim. seurakuntaneuvoston sihteerinä ja kirkkoherran sijaisena toimiminen. Lisäksi Outi toimii kirkon työnohjaajana.

Vapaa-aikaansa Outi viettää mielellään liikunnan parissa.

kappalainen
Katariinanseurakunta

Johanna Viirros on Katariinan kappalainen, joka vastaa seurakunnassamme jumalanpalveluselämästä. Jos sinulla on ideoita erilaisiin kirkkopyhiin liittyen, kannattaa olla yhteydessä Johannaan.