Skanssin perheleikkikoulu

to 6.4. klo 9.30 – to 6.4. klo 11.15

Skanssi, kampaamo Clipsin vieressä 2 krs.

Tervetuloa alle kouluikäiset lapset oman aikuisen/aikuisten kanssa. Kerhoissa nautitaan yhdessä aamupalaa, leikitään, lauletaan, liikutaan, jutellaan, askarrellaan, hiljennytään pieneen hartaushetkeen ja vietetään mukavia hetkiä yhdessä.

Perheleikkikoulut ovat avoimia kaikenikäisille lapsille oman aikuisen/aikuisten kanssa. Aloitamme klo 9.30 aamupalalla ja sen jälkeen on aikaa vapaalle leikille ja jutustelulle. Meillä on myös ohjattua toimintaa; lauluja, leikkejä, liikuntaa ja askarteluja, ja se alkaa noin klo 10. Toiminta on maksutonta. Yhteistyössä Henrikinseurakunta ja Turun kaupungin varhaiskasvatus
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Henrikinseurakunta

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!