Tule mukaan vapaaehtoiseksi!

Onko sinulla aikaa tai halua auttaa muita?

Vapaaehtoistyö on työtä, jota tehdään vapaaehtoisesti. Siitä on myös hyötyä muille. Vapaaehtoistyöstä ei saa palkkaa. Palkintona vapaaehtoistyöstä on hyvä mieli. Saat itse valita, kuinka paljon teet vapaaehtoistyötä. Voit tehdä sitä esimerkiksi tunnin viikossa tai tunnin kuukaudessa.

Millaiseen vapaaehtoistoimintaan haluat mukaan?

Oheisten linkkien kautta saat lisätietoa. (Linkit vievät pois selkosivuilta yhtymän sivuille.)

Haluatko tehdä vapaaehtoistyötä omassa seurakunnassasi?

Seurakunnat tarjoavat myös monenlaisia vapaaehtoistehtäviä.

Esimerkiksi tapahtumien järjestelyissä auttaminen, kahvin keittäminen, jumalanpalveluksissa avustaminen, ryhmän vetäminen.

Seurakunnista löytyy myös yhden kerran tai lyhyt aikaisia vapaaehtoistehtäviä, kerro meille osaamisestasi.

Ole yhteydessä ja kysyy lisää seurakunnista: (Alla olevat linkit vievät pois selkokielisiltä sivuilta seurakuntien omille sivuille.)

Yhteystiedoissa nimet ovat aakkosjärjestyksessä.

 

Ota yhteyttä

vapaaehtoistyön toiminnanohjaaja
Yhteinen diakonia- ja sielunhoitotyö
// ]]>