Hyppää sisältöön

Vanhustyö

Kaipaatko yhteisiä hetkiä muiden kanssa? Haluatko keskusteluseuraa? Onko hengellisyys tärkeää? Vai tarvitsetko apua arjen askareisiin?

Diakonian vanhustyöstä voit saada monenlaista tukea. Voit saada mielenvirkistystä arkeesi. Tukea ja apua voit saada diakoniatyöntekijältä tai vapaaehtoiselta.

Seurakuntien diakoniatyöntekijöiden kanssa voit keskustella aivan kaikesta. Voit myös keskustella taloudellisesta tilanteestasi tai vaikka hengellisistä asioista. Ole yhteydessä oman alueesi seurakunnan diakoniatyöhön, kun kaipaat apua.

Vapaaehtoinen rinnallasi

Yhteinen diakoniatyö vastaa vapaaehtoisista. He antavat aikaansa muiden hyväksi. Vapaaehtoiset koulutetaan tehtäväänsä, ja heitä sitoo vaitiolovelvollisuus.

Lue lisää: